tirsdag den 24. oktober 2017

...men kan jeg vende min ryg til kaffen?

Det her er rimeligt spændende
Jeg må hellere prøve at huske det
Skrive det ned
Ja skrive det
Hvr er 'et?
Det helvedes tastatur 'et virker ikke
Nå jeg prøver en erstatning så
Ja hv0r k0m jeg fra
Det er kørt videre mens jeg blundede
Jeg må st0ppe med at tænke så meget når jeg lytter
Så der bliver talt
0g talt
0g talt
0g talt
N0get 0m et c0mputerpr0gram
Sj0vt s0m hjertet ikke hamrer derud af
Rart n0k jeg skippede dem m0rgenkaffe
Det er ikke g0dt f0r mig efterhånden
Meget rart
Vent Pr0grammet
Så man kan trykke enter f0r at fuldføre 0g escape f0r at f0rtryde hvad man v0vede sig ind i 
Skal kan markere flere 0bjekter
Hvis man skal markere flere 0bjekter kan man ikke gøre hvad s0m helst
Man skal ikke h0lde venstreklikket nede
Hvis man h0lder venstreklikket nede så begynder den at slås med lyssværd Man skal klikke en gang så markerer den i et rektangel 
Man kan 0gså skære 0verflødige linjer væk ved at taste k0mmand0en i k0mmand0feltet i hjernen s0m bøjer af 0verf0r fysiske beh0v 
HEY f0kus 
Er det nu ikke 0gså snart tid til at sætte et punktum 0g lave en ny str0fe 
J0 det skulle 0gså havet været gj0rt f0r længst liges0m alt det andet der skulle have været gj0rt f0r længst 
Hv0rnår får jeg tid Der er masser af tid hvis bare du ikke var så g0ddamn træ FØLG Med!!
Man kan k0piere 0bjekter sådan at der k0mmer til at stå fx 5 0bjekter ved siden af hinanden
I nyere versi0ner har man lavet det 0m til n0get s0m ingen kan finde ud af at bruge så efter klager har de 0gså inkluderet den gamle versi0n af funkti0nen af livet hvad er livets funkti0n jeg fungerer ikke kan søvn søvn søvn søvn søvn jfsdnifds ihsfdjf iosf sfioafk
0k0k0k0k0K. Tr0r jeg skifter str0fe nu.

Hv0r ville jeg ønke jeg var gået tidligere i eng
Hvis det f0rtætter ådan hele dagen hvordan å... ?????????????
??????????????

......5
Det må være lø5ningen.
Kæft hv0r fucking ræd50mt at man 5kal kæmpe sådan med det 5atans ta5tatur
Hv0r langt k0m vi 5å...?
Man kan k0piere 0bjekter 5ådan at der k0mmer til at 5tå fx 5 0bjekter ved 5iden af hinanden...
Vent hvad bliver der 5agt nu
Jeg har j0 5let ikke fuldt med 0verh0vedet -

- og det er så slutningen, der er pause nu.





må have.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar