onsdag den 9. august 2017

Dada muskler

Det vigtigste er at de bliver hakket til små størrelser
Rensen og skæres i skiver
Skær enderne af
Det bliver helt sikkert ikke sidste gang
BARE SKØN VÆRE GANG
Blod og gryn, samt rugmel, røres sammen og stilles koldt natten over eller nogle timer
hvad jeg kan skære den i skiver og på panden men hvad kan jeg mer bruge pølsen til

Når dette er sket, må man omgående stoppe
Jeps, de skal da være møre, (lidt grødagtig) nam nam, og sukker..
JEG ELKER DEN OGSÅ ER DEN MEGET LET AF LAVE
faktisk uden relevans til hvad interesserede søger
Da jeg er laktose-intolerant, erstatter jeg sødmælk med mandelmælk. (1 liter)
Dog det styggeste jeg har hørt

Dækker dem af med plastfolie - så er de lige klar til at fylde i aften
Mine står klar nu
JEG KAN KUN SIGE "PRØN DEN"

2 kommentarer :

  1. De mange stavefejl var så forstyrrende! Men det gav også noget... Noget etos

    SvarSlet
  2. Stavefejlene inspirerede mig

    SvarSlet