fredag den 11. maj 2018

Epley's Manøvre

Det er rart at have tanker i hovedet
Om så de må være fastlåst på blod
Sådan er det
Epley's manøvre foretages
Jeg er et sandt røvhul skriver de
Et lyn kommer pludselig i dagslys
Elendige undskyldninger udspys
Alle siger hold kæft for det er ingenting
Et endeløst loop af sætninger og ord
Det stopper ikke brat, det ebber ud
Jeg vil se videoen færdig for ellers synes PET jeg er en idiot
Misbruger du de muligheder andre har kæmpet for at skaffe?
Skal jeg skrive det på engelsk?
Det er så svært at få ned
Jeg kaster mig rundt i græsplænen
Jeg begiver mig ud på et eventur der ikke er mit
Jeg sælger mit liv til glasruden
Alt er falsk nu
Livet er meningsløst
De store kvads tid er for længst forbi
Ikke flere store ideer
Hvorfor bliver jeg ved med at forgifte mig selv?
Peanuts, cashew og æblejuice
Det er foruroligende hvad der kommer ud af min mund
Det er ødelagt igen i aften
Tidsrejser muliggøres
Nogen gange kommer det frem hvad der er nedenunder og det er ikke pænt
Antiviruspåmindelser dukker frem
Alting er glat og står løst
Undergangen var ubegribelig smuk
Fortsat mere død tid
Botox får alt til at smage fremragende
Jeg sprøjter så meget botox ind i læberne at de bliver til balloner
1000 botox-indsprøjtninger samtidig håndteres af et maskineri
Mange støvede tæpper stoppes ned i ganen
Du tror der stadig er håb men neuroner er løgnagtige
Så sagde jeg til hende at man ikke nogensinde får noget ud af at være rar mod andre
Det et da drønærgerligt
Spis, spis, spis ÆRTESUPPE
Puds falder ned fra loftet
Kvalt i sit eget håndklæde
Superfedt, så kommer vi
Jeg falder to gange på fire meter
Pludselig bliver hans hals gennemskåret med træsav
Mit hjerte tages ud ned en rusten gammel tang og ligges i lage
Usmageligt eller bare en fin forretning?
Han har i en årrække opdyrket en særdeles fed forretning på at omdanne døde mennesker og dyr til figurer
Der findes i dag flere store fabrikker hvor lig omdannes og føres i bizare stillinger
Ingen bliver længere rigtigt forargede
Naturen har ødelagt dit liv
Hævnaktion mod naturen
Kirsebærtræerne vælter en efter en
Der skrives og derefter læses noget foruroligende
Jeg er ved at være lidt nervøs
Myregift spredes ud på enhver flade med en sprayflaske af gul plastik
Maleriet forestiller et abstrakt øje der betager rummet
Endeligt sker der noget
Der udvikles en artificiel livmoder
Ingen hvile, kun stilhed
Du løb din vej og kom aldrig tilbage
Alt trækkes imod komplet kaotisk perfektion
Alkohol som udstopningsvæske
Fra point of no return, længere og længere fremad, kun fremad
Affaldsstoffer omledes til fastsvedet jernrør
Kroppens funktioner standses midlertidigt
Smalltalk forårsager pludslige fødsler eller dødsfald
Et opretstående blad der lever evigt

1 kommentar :