lørdag den 7. maj 2016

Selvgæld?

Hvad gør man når ens eget selskab er ubelejligt
Jeg har allerede sat mig tæmmeligt mageligt

Jeg gider sku faktisk ikke rejse mig for at gå
og det kan jeg da faktisk i grunden godt forstå

Det er godt vejr, det er et mageligt sæde, listen fortsætter med flere
men jeg har siddet i lang tid og jeg lugter og jeg gider mig ikke mere

Hvad skal jeg sige? hvad skal jeg gøre
Jeg kender allerede min egen smøre

Jeg bliver sku siddende, nu bare fordi
jo mere jeg tænker des mindre kan jeg li'

Øv for øvs skyld og æv for bævs- hvad så?
Jeg kan da gøre hvad der passer mig Nå.


På den anden side, kan jeg godt forstå mig selv
og jeg har gjort en del der sætter mig selv i gæld

Så måske tager jeg så et bad alligevel
så her ikke lugter af syrnet skrald

3 kommentarer :

  1. Den bedste form for navlepilleri... og pudsigt nok en god beskrivelse af min egen lille skriveblokade, desværre. Jeg vil prøve at komme til tasterne alligevel

    SvarSlet
  2. Stadig navlepilleri.. må snart få en ende

    SvarSlet