mandag den 29. august 2016

Digtet der skulle overgå "Knive", men som ikke levede op til forventningerne

Der var en mand som tog en anden mand og fik ham til at æde sin egen lort
Så hakkede han han i 24 bider, pulveriserede det og brugte det til at lave kryddersmør
Kryddersmøret blev solgt i en småfin specialforretning i indre by, lidt for dyrt
Folk nød det meget og det blev det fineste kryddersmør i verden
Manden tog den anden mands øjenæbler og vandrede rundt med dem i hænderne og viste dem frem til mange interesserede mennesker
De kunne godt lide øjenene, de mindede dem om deres smukke kærresters øjne
Se, selv en person som har ædt sin egen lort kan have smukke øjne
Det er et flot budskab
Men nu har manden fundet på noget nyt, han har købt en masse vandflasker til 3 kroner plus pant
Han tager en kvinde til fange....
Nej vent, jeg må ikke skrive om mænds vold mod kvinder, det kunne give uheldige associationer, pis også, alt for kontroversielt...
Nuvel, jeg er startet
Den her man fra før tager kvinden til fange på et overbelyst loft og presser vandflasker ind i huden på hende forskellige steder (men ikke nogen steder som kunne overskride en persons intime grænser, red.), gennem huden, kødet ind mod knoglerne og nu er der kød og fedt på flaske og han fik ikke engang pant for flaskeautomaten virkede ikke...
Forpulede lille medarbejder i Dansk Supermarkeds discountkæde jeg ikke vil nævne navnet på for jeg går ikke ind for product placement (specielt siden ingen betaler mig for det)
Nu får den lille dumme medarbejder en hat på som automatisk borer syle ind i hans eller hendes hjerne og mødes på midten
Se det for dig! En hjerne gennemboret af syle som mødes på midten, det perfekte symbol på den moderne civilisation.

Nej, der er ikke mere. Jeg har skriveblokade.
Sur røv.

5 kommentarer :

  1. Så groteskt morsomt! den mad jeg spiser kunne komme fra sådan en grøn kok...

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg skrev det var jeg som i trance. Som om jeg midlertidigt var blevet lukket ind i den legendariske Ideernes Verden og modtog disse ord direkte var en højere magt

      Slet
    2. Det er også Gud der stod for redaktionstilføjelsen

      Slet
  2. damn, det forklare de skjulte budskaber om at købe fyrfadslys

    SvarSlet
  3. Det her er det bedste jeg nogen sinde har skrevet

    SvarSlet