tirsdag den 25. april 2017

Fuck Mine Tanker

Min største frygt det plejede at være hjernevask
Nu lyder det egentlig slet ikke så skidt
At være fri for at tænke alt det beskidte snask
Som kryber på mig lidt efter lidt

Hvis nogen ville bortføre mig og stjæle min hjerne
Uden at hverken dræbe eller pine
Måske jeg kunne få fred til at gøre dags gerning
Uden at føle mig kvast i en maskine

Jeg er træt af hele tiden at beslutte mine tanker
Og træt af skyld og ansvar når de lækker
Frihed er afbud fra at skulle smede ranker
For bare at rykke rundt med ludobrikker

Men hvis nu nogen styrede mig uden jeg var bevidst
Så kunne livet måske være lykkeligt
Det gode liv er at få sig en helt del vilkårlig pisk
Ubevidst at man er fucking ynkelig

2 kommentarer :

  1. Hårdt, stærkt, lyrisk i orden og fucking Awesome! Mhh, meningen er ufejlbarligt fremkommet!

    SvarSlet
  2. Fucking Awesome er store ord så jeg er beæret. Selv kan jeg godt lide at titlen kan betyde mere end en ting

    SvarSlet