lørdag den 11. marts 2017

Fucking hjemløse og deres rod af et liv

Ryst posen forfanen 
Ryst posen- kom nu 
Jeg kan sku ikke huske sidste gang jeg vandt noget
og jeg der har spillet i lang tid også
Ryst nu posen
Ryst den så man kan høre det hele rive sig løst fra hinanden 
Vil du ikke nok ryste den?
Det er jo sgu omfordeling ikk?
nogen andre har vel deres tur til noget skidt ikk?
Så ryst vel posen lidt 
bare lad mig høre lyden 
bare kort, bare pludseligt og kort 

For fannen, jeg tror sku på dig 
jeg tror på du kan 
ka ryst den lidt 
imorgen, idag.. jeg kan vente en uge
bare få det håndled i sving 

ikk?

3 kommentarer :

  1. Jeg følte titlen passede godt til emnet at ryste posen...

    SvarSlet
  2. Det fik du gjort. Utroligt velskrevet, jeg kan godt lide kontrasten mellem den chokerende lede titel og den sympatiske tekst

    SvarSlet
  3. kontraster er gode for meget

    SvarSlet