fredag den 1. september 2017

Lidt mere polemisk pis

Jeg er faktisk enig med Liberal Alliance
Jeg synes vi skal mindske staten
At have sådan en stor stat tynger vores tanker ned
Vores tanker visner og vi bliver alle tabere
Se f.eks. hvor stor en taber jeg er
Alt sammen statens skyld!
Mere stat = mere depression
Faktisk synes jeg man burde afskaffe staten
Det kunne være ret fedt
Ingen fedtet depri stat at tænke på
Så kunne vi alle gøre præcis alt hvad vi ville mod hinanden
Det fortjener vi
Modbydelige ting
Plads til at tænke store tanker!
Og føre dem ud i livet
Faktisk synes jeg man burde starte en atomkrig
Det ville være stort
På den anden side... Det ville gå lidt for hurtigt
Men uden staten kunne nogen seje pengestærke gutter så måske starte en stor fabrik der ligeså langsomt torturerede alle mennesker ihjel!
Så mange mennesker hæmmer min selvforbedring
De tynger mig ned og de fortjener lidelse for det
Det ville være rart
Færre mennesker at skulle forholde sig til
Så kunne man rigtigt få lov til at bestemme HELT selv!
Tænk på hvor godt det kunne blive
Rigtigt godt for mine tanker.

1 kommentar :