mandag den 25. september 2017

Autopilot



Jeg
Jeg flyver lige ind i midten 
og får bullseye
Sikke et fjols 
går rundt på
Der kommer en eller to biler
De prøver at køre ind i mig
Jeg springer til siden
Bilen kommer

Den første er
At jeg er 
ikke så vigtigt
fortalt
nu er jeg Gud
Så jeg kan flyve
kommer lige ind foran Røde 
(den normale)
apatisk pattedyrsøje
Flyver igennem rummet

På jorden bliver bakkerne til asfalt
Med store huller i 
og klatrevægsformede
Med runde pupiller
Som en dartskive

Jeg flyver lige ind i midten og får bullseye
bagved
Her kan de åbenbart ikke 
og Røde
Det er ikke så vigtigt
For nu er jeg Gud
Så jeg kan flyve
ind
Så slutter det hele

Den anden er
At jeg er i et sletteland
Den har jeg 
om før
Men nu er der to øjne
Der er Blå 

kører ind i væggen
Bakker ud og fortsætter

Jeg gemmer mig i et stort kontortårn
Bilerne får vinger
Det er ikke længere et krybdyrøje
Men et 

Sikke et fjols 
går ind
De smadrer ydervæggene
Men der er en afspærring
smadrer indervæggene
Der er vejarbejde med gravede huller
Jeg
Smadrer væggene
For




1 kommentar :

  1. Lyder som en drøm og et møde med en person man ikke kender i et

    SvarSlet