torsdag den 29. marts 2018

Paranoia/Paranoid


Skrøbelige porte/
Lyde i det sorte
Ubehagelige tal/
Forvringede afkald
Ingen Plan B/
Hvad skal der ske?
Vi er i frit fald/
Kan vi stoppe en halv?


Den er helt galt/
Kan du være lidt konkret?
Vi trækkes rundt i tov/
Mener du landets lov?
En sammensværgelse/
Løssluppen fordærvelse
Styrer os for sjov/
Så tæt på og dog...


Big Brother griber om mig/
Du er da noget for sig
Med sine klamme hænder/
Nogen virkelige fjender?
Altid bare føje ham/
Ej hvor er det nøjeren
De bygger nye antenner/
Få dig nogle venner


Illuminati er landet/
Havde jeg forventet andet?
Vacciner gør dig syg/
Jaja, hvad med de der fly?
Fly sprøjter kemikalier/
Husk at kigge bag dig
En ny hjerne vil gry/
Du burde få dig en ny


De er som jordens tæge/
Har du talt med din læge?
Benægter den er flad/
Hvad i... hvad?
Hjernevasker vores børn/
Jeg tror jeg finder døren...
Og derfor er du glad/
Uha, uha den sad

1 kommentar :

  1. Husk at læse antiordene! Ellers fremstår jeg jo som en total galning (mere end i forvejen)

    SvarSlet