fredag den 25. november 2016

Nazistiske Sko!!!!

I anledning af den såkaldte "Black Friday" bringer jeg nu dette gamle, men hidtil offentligt uudgivne digt. God tilbudsjagt (eller noget).

-:-

I dag købte jeg et par gummisko
med hagekors på siderne
de gav mig sådan en inderlig lyst
til at løbe hurtigere end før.

Væk fra kreditorerne
og frem mod næste check
men det er jo det livet handler om
når det kommer til stykket.


-:-

Disclaimer: 
Kakofonisk tager intet ejerforhold over dette billede, men henviser til at billedet er er ment som en joke. En grum joke, måske, men stadig. Billedet vil ikke blive brugt til noget kommercielt. Sagsøg os ikke! Vi tager billedet ned hvis vi bliver bedt om det. Og frem for alt, det er ikke Aramliums skyld, han er uskyldig, for Guds skyld. Jeg, Aksel Ilstrømm Liljemonde, tager hele ansvaret for at have brugt brugt og redigeret i et billede jeg ikke selv har taget, men fundet på internettet. Desuden vil jeg for en god ordens skyld også her gøre opmærksom, ligesom jeg har gjort i vores disclaimer, på at vi her på Kakofonisk selvfølgeligt ikke er nazister eller støtter nazismen (eller lignende), tværtimod. Faktisk er vi generelt ikke specielt glade for folk som hader dem der er anderledes end dem selv. Hav en god dag. Og lad være med at sætte jeres katte ind i mikrobølgeovnen. De har det ikke så godt af det.

3 kommentarer :

  1. Nu vil jeg så tage på arbejde og håbe på at kunderne ter sig nogenlunde anstændigt

    SvarSlet
  2. Jeg havde mere sjov med at skrive den disclaimer end jeg burde

    SvarSlet