torsdag den 10. november 2016

Tak amerika

Fortrængning er et
værn imod
virkeligheden

Millioner af
bødler kører på
arbejde nu

Tusind
tak amerika

Måske fortjener vi
undergang

Men vi valgte det ikke

Det gjorde amerikanerne

Tusind
tak amerika

Må jeres ødelagte
system kvæle mr. presidents og hans
vælgerskare af amerikaneres
ambitioner før det er for sent at rette op på

Må mr. presidents
løgne være sande
løgne og ikke
andet end det

Venligst
tak amerika

Halvdelen af amerika


morgenen blive den
endelige for jeres
skødesløshed og
arrogance


andre mere
værdige vågne ikke som
køtere i
snor men som
borgere på jeres
aske


verden hele og trives

4 kommentarer :

  1. Det føles næsten som om At dette digt er rettet mod Trump! hahaha- ingen kan røre ham /(psst- pas på man, væggene har øre)

    SvarSlet
    Svar
    1. Shit jeg er den nye Edward Snowden...!!!

      Slet
    2. Nej vent... den kan stadig reddes... jeg skynder mig lige at tilføje til disclaimeren at vi selvfølgeligt ikke i virkeligheden er modstandere af den kære Mr. Trump. Jeg bruger bare min kunstneriske frihed til at sige det mest usigeligt frastødende man kan forestille sig, præcis ligesom jeg plejer at gøre!

      Slet
  2. Smart- for husk, Amerika er kun gode mod dem der er gode mod Amerika

    SvarSlet