søndag den 4. december 2016

Bø mathias ! ?

der vil aldrig være intet ikke at lave
Livet er en vugge
Adam Sandler en pave

Manden kommer nok og kræver op en dag
Mens vi ligger i sandet
alt for langt fra en spag

Hvem, Hvem er buddamand
Hvem , hvem buddakan

Kun ren forbrænding ja

Sidste uges skrald er endnu i hus
tredive liter skidt
og et gulv fyldt med lus

Solen skinder over Dannevang
Kvinder æder blade
og mænd synger deres sang

Hvor, hvor findes en stad
Hvor, hvor er sæben i dit bad

Renere forbrænding nuu

Fletninger af lort flyder under hvor gader
ude af syne fra os
monopolet geværret lader

Et massemord af svin under alt for meget medecin
Og fugle falder fra himlen
Alt alt for meget codeine

Hvad, hvad æder din ko
Hvad, hvad slider din sko

Solen brænder ikke evigt nõ

4 kommentarer :

  1. "Renere forbrænding nuu" Elsker det.

    Og et nyt tag for sent skrevne digte? Kunne i hvert fald være en fin undskyldning for mig til at lægge flere eksperimenterende digte ud hvor jeg ikke er helt sikker på kvaliteten. Men lige nu skriver jeg projekt, så regn ikke med så mange digte den næste halve uge (medmindre jeg får overspringshandlingsinspiration)

    SvarSlet
  2. også dig?! jeg laver projekt om en honningpresse- som vi så bygger

    SvarSlet
  3. Projekt om træer til forskellige beplantningssteder

    SvarSlet