onsdag den 7. december 2016

Nice old spots

Spots, spots, spots of shame
manny more than in dices game

they sting, they cling,
they stay with youu

For now, for days
till judgement true

ohh, spots, spots- spots of shame!
 You know it will never be the same!

You wash, you brush
you tear at theeem

for now, for days
forever again  

 Spots, Spots, those spots of shame
 they cover you like a mirros frame

murky, mellow,
big or smaaall

I know, you know
 we knoow them all

Spots, Spots! Spots of shame!
a burden to bear, till they make you lame!

A ticket a Trophy
to a place so hot


 after a while
Just another Spot!

 Spots, spots ohh the spots of shaaaaame
they dot you up, grain for grain

You remember not
that it iiis a spoooot

That's when you lose
you poor old spotty sod


5 kommentarer :

  1. jeg ville præferer en gospel præsts udringen af disse ord... det er så melodiøst nå de prædiker

    SvarSlet
  2. Musik uden musik. Men jeg kan still see it before my eyes so clear... I can hear the song without my eaaaarrs!

    SvarSlet
  3. jeg ville virkelig ønske jeg havde overskud til bare at lære noder og hvad ellers... eh, someday maybe

    SvarSlet
  4. Noder? Dem behøver du ikke kunne læse for at lave/spille musik. Men de er sikkert ret praktiske hvis man kan dem (spoiler: jeg kan ikke læse noder). Der er til gengæld noget grundlæggende teori som man er nødt til at vide . Jeg kan skrive lidt om det hvis du synes

    Forresten har jeg lige siddet og set på gospel præst. Tror den slags stemmeføring bliver ret svært at genskabe xD og lidt politisk ukorrekt

    SvarSlet
  5. politisk ukorrekt siger du... hmm

    SvarSlet