fredag den 14. juli 2017

:)

Tror jeg bliver hjemme i aften :det er ikke på grund af dig)

Hvad med i morgen? :jeg er ikke sur på dig)

Det går nok :jeg har ikke tid og overskud til at bære nag, så jeg mener det)

Jeg har uploadet filen. :jeg er ikke utilfreds med at det var mig der skulle gøre det) Den ligger i projektmappen

Er du stadig med på at mødes senere til en øl f.eks.? :jeg har ikke ombestemt mig)

Er du ved at få det bedre? :jeg er ikke utilfreds omkring bedringen af din midlertidige sygdom)

Er lige kommet hjem, men du kan komme om en halv times tid hvis du vil :du er ikke til besvær fordi jeg nu kun har en halv time til at rydde op, men heller ikke vil udskyde det så længe at du føler dig uønsket)

:jeg har desperat brug for variation) var det sjovt i går?

Skal vi gå en tur? :men ikke for at tale om dine personlighedsbrister som du nok har en anelse om jeg er ved at være træt af)

Heey det er længe siden! :normer dikterer at forrige sætning ville være underlig foruden)

Ja :jeg er ikke udstødt fra fællesskabet!!)

2 kommentarer :

  1. ikke ment som et svar på forrige digt, men ideen er sikkert underbevidst inspireret af titlen

    SvarSlet
  2. Det er en flot uddybelse af det mellem linjerne

    SvarSlet