fredag den 21. juli 2017

Jeg er sjælløs

Klokken 5
De sidste 5 timer
5 år
Jeg forstår det ikke
Hvad er det du ikke forstår?
Politik er kedeligt
Jeg forstår ikke en skid
Det gør ikke en skid forskel
Hvilken kedelig avis jeg læser
Hvilken skide politiker jeg stemmer på
Det
Hele
Er så
Skide
Relativistisk
Jeg får spat
Så det er noget kedeligt rod

Man kan sætte sig ind i ting
Lån dig en skattefinansieret bog
Om makroøkonomi
5 sider
Og jeg er til grin
Igen
Hvad havde du forstillet dig?

Jeg havde forestillet mig
At hver en tyk bog
Om økonomisk teori
Indeholder de sjæle
Som de fleste fik da de var 5 år
Men jeg var drengen uden sjæl
(og er manden nu)
Så jeg har ingen stærke meninger
Jo mere jeg læser
Jo dummere bliver jeg
Og usynlige sjæle sidder
Øverst i dørkammen og griner hånligt
Som en halvt hjernedød eksborgmester heks

Dumme fucking politiker bitch
Du står og lyver mig op i ansigtet so
Men jeg har ingen god bog
Liggende i idrætstasken fra 5.
Som siger du ikke også kan have ret
Men luder stodder har statistik
Som du kan udenad
Sikkert fundet på en fake blog
Som er en avis
Gået igennem forvaltningen
Og overdrivelse fremmer forståelsen
De siger man skal vælge en løgn
Man bryder sig om
Så sjælløs fuckfjæs her
Forstår stadig ikke et ord

Men fuck det hele
Der er geordie shore i tv'et
Maaaate
Vær lidt open mindet her!
Jeg kommer tilbage
Efter 5 minuters reklamepause

Ingen kommentarer :

Send en kommentar