mandag den 18. april 2016

Angsten For Blå Kurve 2

De blå kurve
står i vejen
på skrå.

Jeg flytter dem pænt ind til væggen så at man kan komme til og fra.
En stabel til dem med hjul og en stak til sado-masochisternes.
Hej. Hej igen. Det går pænt og stille.

Altså, hvorfor ligger der så meget lort på gulvet og flyder?
Jeg bukker mig ned til jorden og samler lort op.
Folk kan være sådan nogle svin.

Hej.
Hej igen.
Hej.
Hej.
Det går pænt og stille.

Nej... Nu er der en METAL-IDIOT som har har stillet blå kurve
foran døren?!
Og andre RØVSLIKKERE (af formodning)
og ignorant-PIK-HOVEDER
har stablet på så jeg ikke kan åbne den og så jeg ikke
kan komme ud
bare fordi de så fucking dovne og uduelige at
de ikke evner at række forpulede 25 CENTI-METER mere
og er for selvcentrerede til nogensinde at så meget som strejfe
en AN-TYDNING af den tanke
at der er nogen der gerne vil ud
engang.

Nå, men hej igen.
Det går pænt og stille.

Nydeligt vejr.

2 kommentarer :

  1. Fuck folk og fuck for mange forholdsvist forfærdelige kurve

    SvarSlet
  2. Hele min attitude den her uge har relativt været "fuck alle" efter det her! Venter i spænding på om jeg nogensinde vil kunne se mennesker på samme måde igen xD

    SvarSlet