fredag den 29. april 2016

...i håret.

Jeg går ud af biblioteket og jeg har handsker på for det er koldt
Jeg går ud og finder min cykel som er låst fast til et cykelstativ
Jeg låser cyklen op men finder at nogen har smurt låsen ind i lort
Jeg ved ikke hvad for noget lort, hundelort, kattelort eller menneskelort?
Jeg tørrer lorten af så godt jeg kan og sætter mig op på cyklen
Jeg ser ned, mine bukseben er smurt ind i lort for nogen har smurt lort på pedalerne
Jeg bliver irriteret men cykler lorteindsmurt hjem igen på min lorteindsmurte cykel
Jeg kommer hjem og gnider mig i håret med følelsen af “hvad i helvede?!”
Men der er stadig lidt usynlig lort på handskerne og nu har jeg også lort i håret
Og så griner jeg ved tanken hahaha lort i håret

2 kommentarer :

  1. En følelse af fælles metafysik spreder sig varmt... som lort

    SvarSlet
  2. Ah! Fordi det er et bibliotek i starten?

    SvarSlet