lørdag den 23. april 2016

Herren Er Ægte



Soundtrack: "Uden Navn"
http://onlinesequencer.net/243205
---

Det er sjældent jeg drømmer
Men nogen gange taler Gud til mig om natten
Han ser ud som Saurons øje
Han stirrer på mig og jeg prøver at kigge væk
Og nogen gange kan jeg ikke falde i søvn så jeg stirrer ind i vægen og lukker øjnene, men selvom jeg ikke sover kan jeg stadig se Saurons øje/gud, svirvlende bag øjenlågene, og jeg åbner øjnene (mine egne øjne) og ser væggen og jeg overvejer om jeg lever i en matrix styret af sauron og at ringens herre er lavet fordi alt hvad der findes har noget med mig at gøre og bliver relevant en dag og hvad jeg aldrig hører om findes ikke så ringenes herre er i virkeligheden en besked henvendt specifikt til mig fra Gud og jeg har kun set filmene én gang for jeg kan ikke se dem mere; jeg er fucking bange og prøver at se væk fra Sauron, men han finder mig altid og ser alt hvad jeg gør og jeg er så meget på røven og en dag vil jeg dø af kræft med slanger ud af næsen.

3 kommentarer :

  1. Jeg tror jeg er bange.. jeg ved jeg aldrig skal sove igen

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og det er så grunden til at jeg normalt ikke skriver digte ud fra mine drømme.

      Slet
    2. Som en sjov sidenote har jeg været plaget af søvnløshed og marreridt herefter

      Slet